Da ble det 3 lovlige en for liten og en mista. :-)
I høst har jeg testet FL wobblerene i mjøsa, grunnet litt forskjellige årsaker så har det vel ikke blitt så mye tid til test som en kanskje...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar