21 juni 2014

Oppsumering

En liten oppsummering fra forgie helg og til i dag. Forgie helg hadde vi en kanon helg på storsjøen til tross for litt mye vind på fredag. Jeg endte med litt over 12 kg og 4 plass på storsjødreggen. :-) ellers var fiskefesten også et kanon arrangement selv om det ikke ble 150 000 på oss. :-) natt til i dag hadde jeg med David på mjøsa og det så ut til at han koste seg, og syntes at det var gøy og få mjøsørrett. :-) på dagen i dag var jeg innom xxl sport og fritid hamar og kikket litt, og må vel si at jeg ble litt forundret over utvalget av fiske utstyr. Det var helt ok spinn og lett fiske utvalg, men at det var masse havfiske utstyr men ingenting av hverken stenger, sluker eller noe annet av interesse for oss som troller/dorger. Vil jeg mene er noe rart når butikken ligger rett ved mjøsa....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Test av FL wobbler(Frode Lothe)

I høst har jeg testet FL wobblerene i mjøsa, grunnet litt forskjellige årsaker så har det vel ikke blitt så mye tid til test som en kanskje...