10 mai 2018

Fishreveal

Det ble heller labert med uttelling for oss i natt, det ble en liten på Varg elias før han la seg, fanget på "gullsluken" som han er så glad i å hadde valgt selv. Å nå hadde han blitt så stor at han ville sette utigjen fisken selv, for nå syntes han ikke at fisken var skummel lenger.🙂 Utover det så hadde vi en litt kraftigere kontakt, hvor det ble klart at jeg kanskje bør ta ei runde på krøkletacklene mine, å bytte noen kroker... Det er vel heller ikke til å komme bort fra at det er blitt en del "trykking" på ekkolodd for å teste å finne ut av ting. Å må vel si at selv om jeg har vært litt skeptisk til fish reveal, så ser dette ut til å kunne være en nyttig feature Særlig for de som ikke har så stor skjermplass, eller ikke har allverdens erfaring i å "lese" ekkolodd. 😀
Rosa sirkel-krøkle
Grønn sirkel-stor fisk
Lilla sirkel-dyprigglodd



Den var ikke med så lenge, å gitt at jeg tror dette var en "middelfisk" så bør det vel kontrolleres noen kroker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Test av FL wobbler(Frode Lothe)

I høst har jeg testet FL wobblerene i mjøsa, grunnet litt forskjellige årsaker så har det vel ikke blitt så mye tid til test som en kanskje...