23 juni 2018

Fiske, fiskekompiser og takknemlighet.

Tiden flyr, det har vært en hektisk men veldig spennende og gøy vårsesong. Det å være ambassadør for et merke som Lowrance har vært både givende og spennende, både fordi det jo handler om lidenskapen mim som er fiske og ekkolodd. Men kanskje like mye fordi det har gjort at jeg har måttet reflektere litt rundt forskjellige ting, da først og fremst dette med mennesker og det å prøve å være service innstilt. Da må man på en måte prøve å finne ut av hvem disse menneskene er, og hvem man selv er for å kunne møte de på en god måte(uten att jeg nødvendigvis alltid får til det). Når dette er sagt så hadde jeg vel satt litt høye mål, dette med å prøve å formidle mestringsfølelse og glede. I hvilken grad jeg har fått til dette så langt er ikke opp til meg å bedømme. Men jeg har fått masse positive tilbakemeldinger helt siden jeg offentliggjorde at jeg skulle få lov til å representere Navico og Lowrance. Dette har jeg satt veldig stor pris på, og det har betydd mye for meg å få høre disse fine ordene(jeg har tidvis lest med tårer i øynene). Kanskje blir det litt ekstra sterkt siden jeg er en av de som til tider har litt "mørke" perioder og strever med negative tanker(sagt på en veldig fin måte). Noe som jo også åpner for enda mer refleksjon, og læring både om mennesker, og hvilke verdier og væremåter man ønsker å ta med seg og tilegne seg. Det er jo sånn att noen utmerker seg på ulike felt, også er det noen som er gode på mange ting. Akkurat nå har jeg lyst til å trekke frem en person, å det er Arild Falkfjell (team falken). Det er mange som vet hvem han er nå, som har sett hvor godt han fisker og hvor utrolig fremgang han han hatt disse to årene på mjøsa. Å mange kan nok lure på hvordan han har fått til dette, og hvordan han har klart å tilegne seg all kunnskapen på så kort tid. Tildels handler det om att han er en omgjengelig fyr som kan snakke med hvem som helst, og er flink til å bygge nettverk. Men når man ser litt nøyere etter, så ser man hva han faktisk gir også. For han gir mye mer enn han får, i allefall har jeg opplevd det sånn. Jeg tenker da ikke først og fremst på fisketips, selv om han også gir det. Jeg tenker på hvor flink han er til å rose folk, det å si noe fint om folk. Dette at han bygger folk opp og støtter opp under den gode følelsen, det er noe som er verdt mer enn å fange både mange og store fisker. Så til Arild suksessen er deg vel undt, å jeg og jeg tror at mange med meg setter stor pris på deg. Så til de som skal på Jessnes i dag, ta en skål for Arild Falkfjell en av trollingmiljøets miljøterapeuter.☺️

Til dere andre tenk litt over det jeg har skrevet nå, å sjekk både kommentarfeldt og meldingsboksen, så ser du sansynligvis at det stemmer. Å ja det finnes mange fantastisk bra mennesker i dette miljøet, som det kanskje også skrives om senere. Akkurat nå var det Arild sin tur, siden jeg har mye kontakt med han om dagen. og at jeg føler at han gir meg mye, og at jeg da ville vise at jeg setter pris på han og det han gir. 🙂

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Test av FL wobbler(Frode Lothe)

I høst har jeg testet FL wobblerene i mjøsa, grunnet litt forskjellige årsaker så har det vel ikke blitt så mye tid til test som en kanskje...